Re: smiech-placz-ciekawe

Autor: R.A.D.U.S. <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 13:23:51 MET

norma, zwykle jest tak ze ktos cos przegrywa lub robi backup w sklepie, fakt
mozna miec pretensje do sklepu, ale to sie zdarza ... pytanie ile dysk byl
uzywany ...

bo z jednej strony masz juz dysk przetestowany i jest na 100% sprawny, a z
drugiej pozostaje niesmak ...
BTW sklepy nagminne wkladaja uzywane podzespoly do komputerow, po prostu
czuja sie pewniej ze cos dziala sprawnie...wiec:

- pamietam przypadek ze w sklepie w ktorym pracowalem koles dostal roczna,
uzywana plyte

- a ja ostanio skladalem komputer koledze z nowiskich podzespolow i co z
tego jak od poczatku dysk byl walniety, gdyby byl "zimny" to by mi od razu w
hurtownii wymienili, a tak wyszlo po miesiacu - 2 tygodnie bez komputera).

Masz gwarancje sklepu, nie zgub jej !