Re: smiech-placz-ciekawe

Autor: ORTG <ordi1_at_zebrzydowice.pl>
Data: Tue 01 Mar 2005 - 13:28:29 MET

Kroolik Wodny napisał(a):
> Kupil ja dysk twardy w sklepie ZETO s.a. (baracuda 200GB/8MB).
> Po podlaczeniu okazalo sie, ze sa na nim dane, wiec dysk
> nie jest nowy tylko uzywany. Sa tam zdjecia z jakiejs imprezy,
> dwa filmy, czyjs zyciorys w wordzie i troche innych smieci.
>
> Jak myslicie, co mam teraz zrobic, jak zareagowac?
> Bo moim zdaniem to jest delikatny skandal.
>
> Jezeli ktos koniecznie chce cos kupic w tym sklepie, moge podac
> dokladniejsze namiary.

Art. 51. 1. Kto administrując zbiorem danych lub będąc obowiązany do
ochrony danych osobowych udostępnia je lub umożliwia dostęp do nich
osobom nieupoważnionym, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności
albo pozbawienia wolności do lat 2. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych.