Re: zestaw pod amd 64 - prosze o opinie / korekte

Autor: Andre <andre_cut_hull_at_poczta_cut_.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 21:05:29 MET

Dnia 2005-02-23 "michaljonca" napisal:

> ? a na komputroniku stoi, ze 31 db... myslalem, ze to cicho.

hehe... 31db to *bardzo* glosno :) szukaj czegos ponizej 20db

> jaki w takim razie wentyl polecasz ?

niestety na A64 sie nie znam jeszcze :)

> ten 1gb to dobry pomysl (w koncu pamieci niezle chyba stanialy).
> ale czy kupno niemarkowych pamieci nie oznacza ewentualnych problemow
> ? (oczywiscie nie chodzi mi o podkrecanie, bo wszystko bedzie
> dzialalo na ustawieniach fabrycznych)

jezeli podkrecanie odpada to jak najbardziej niemarkowe pamieci beda
odpowiednie ale zaraz po kupnie przetestuj je porzadnie np memtestem
zeby wykluczyc problemy...

ja ostatnio polecam tylko apollo.pl (od razu mowie- nie pracuje tam :D )

> aha, i co do plyty glownej - czy lepiej brac ta z viakt800 czy
> nforce3 ? bedzie jakas roznica ?

wiesz jak czytam ostatnio to raczej bym polecal nforce4 tu moze byc
roznica. poza tym jakis czas temu mowilo sie ze nforce3 ma jakis blad
logiczny- moze dlatego wlasnie wypuscili nfroce4...

--
pozdrawiam
  Andre