Re: jak zrobić heatpipe'a?

Autor: Nathan <spam_at_fri.jestem>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 21:04:53 MET

Jacek Maciejewski napisał(a):

> Jakiej próżni?? Przecież tam muszą być pary tej cieczy, i to
> nasycone. Bez tego nie będzie działać :) No, chyba że masz na myśli
> brak gazów pochodzenia atmosferycznego, to jak najbardziej.
Dokladnie o to mi chodzilo.(proznia - brak gazow, z wyjatkiem oparow
czynnika chlodzacego)

> No, ale
> to nie próżnia i na upartego da się bez pompy prózniowej załatwić.
W scillym tego slowa znaczeniu - nie. Ale podcisnienie (nasz ekwiwalent
prozni mozna wytworzycz np. ogrzewajac "nieco" rurke przed zalutowaniem.
A to nieco mozna okreslic na podstawie temperatury wrzenia/parowania ww
wymienionego chlodziwa.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,