Re: zestaw pod amd 64 - prosze o opinie / korekte

Autor: michaljonca <irenasantorCIACH_at_yahoo.com>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 20:36:30 MET

wit.
dzieki za rady, mam jeszcze kilka pytan :

> Lepiej kup procesor w wersjii BOX. 3 lata gwarancji się przydadzą i
> cooler będzie lepszy, bo ten jest przeraźliwie głośny.

? a na komputroniku stoi, ze 31 db... myslalem, ze to cicho.
jaki w takim razie wentyl polecasz ? te boxowe to chyba tez nic
nadzwyczajnego...
tak powiedzmy do 50-60 zlotych...

> IMHO w takich zastosowaniach jak podajesz przyda się 1GB. Marka raczej
> nie ma znaczenia, może być Elixir lub apacer, ale 1 GB jest ważne.

ten 1gb to dobry pomysl (w koncu pamieci niezle chyba stanialy).
ale czy kupno niemarkowych pamieci nie oznacza ewentualnych problemow ?
(oczywiscie nie chodzi mi o podkrecanie, bo wszystko bedzie dzialalo na
ustawieniach fabrycznych)

> Jak kupujesz w necie, to esc.pl ma niskie ceny (z własnych doświadczeń
> polecam również apollo.pl)

faktycznie taniej. a jak jest z ewentualna gwarancja lub upustami ?
ceny, ktore podawalem byly z komputronika z racji tego, ze maja rowniez
sklepy na terenie warszawy, do ktorych jak cos sie dzieje mozna pojsc na
nogach...
a moze ktos zna zwykly tani sklep gdzie mieli by wiekszosc rzeczy z listy ?

aha, i co do plyty glownej - czy lepiej brac ta z viakt800 czy nforce3 ?
bedzie jakas roznica ?

pozdr.
michal.