Re: Kotlet z procka

Autor: Grzegorz <grzegorzeg1_at_tlen.pl>
Data: Wed 23 Feb 2005 - 21:07:57 MET

"..::||=PaBLiTo=||::.." <pawel.bufu@neostrada.pl> wrote in message
news:cvil3g$n5o$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A wiec jak to kolega ladnie ujal bylo to, a nawt jest biale cos:] Troche
> tego usunalem bo w serwisie dali mi za duzo i teraz procek chodzi juz nie
na
> 70 lecz na 60 stopni !! Zawsze cos.
> gre np. Couter-Strike to po pewnym czasie grania wylacza mi sie monitor i
> dzwiek, ale komputer dalej chodzi (nie resetuje sie). I wlasnie nie mam
> pojecia czy to jest zwiazane z tym grzaniem sie procesora czy moze byc tez
> to inny powod. Czy moze byc cos nie tak z zasilaniem albo co? Bo moj
> [...]

1. pasty termoprzewodzacej powinno byc jak najmniej, niezbedne minimum
pokrywajace rdzen procesora, najlepiej tak zeby nie splywalo z niego. dobrze
jest rozprowadzic ja np. dowodem osobistym albo karta kredytowa jesli ktos
posiada :D

2. apropos dziwnego zachowania podczas grania, owszem moze to byc proc, ale
moze tez byc karta graf, choc to chyba mniej prawdopodobne. a co to za
zasilacz masz taki duzy? bo moze cos zasilacz szwankuje jesli nienajwyzszej
polki ;)

3. wracajac do coolerow: radiator traktuj oddzielnie a wentylator
oddzielnie. polecam kupic cos co jest chlodzone zwyklym 80mm wiatrakiem
(latwo zmienic gdy zacznie halasowac od zabrudzenia, mozna kupic szybszy i
ograniczyc obroty regulatorem za 14 zl). no i oczywiscie MIEDZ. jak
najwiecej miedzi :) tylko jesli kupisz ciezki, to uwazaj podczas
przenoszenia kompa bo mozna socket urwac, a znajac prawa Murphy'ego napewno
calosc spadnie na grafike i ja roz.. zniszczy :]

pozdrawiam i zycze powodzenia!