Re: zestaw pod amd 64 - prosze o opinie / korekte

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Feb 2005 - 08:18:01 MET

Dnia Wed, 23 Feb 2005 20:36:30 +0100, michaljonca napisał(a):

> ? a na komputroniku stoi, ze 31 db...
pomnożone razy dwa ;)

> myslalem, ze to cicho.
31 db raczej tak, ale nie 50 jak w tym wentylku.

> jaki w takim razie wentyl polecasz ? te boxowe to chyba tez nic
> nadzwyczajnego...
ale gwarancja 3 lata jest. Zawsze później można coś innego kupić.

> tak powiedzmy do 50-60 zlotych...
Pentagram Frrezone QC-80 AlCu i dajesz obroty na minimum.

> ten 1gb to dobry pomysl (w koncu pamieci niezle chyba stanialy).
> ale czy kupno niemarkowych pamieci nie oznacza ewentualnych problemow ?
Jak pamięci nie będą uszkodzone to nie powinno bć problemów, a
kilkadziesiąt złociszy w kieszeni.

> (oczywiscie nie chodzi mi o podkrecanie, bo wszystko bedzie dzialalo na
> ustawieniach fabrycznych)
No to będzie OK.

> faktycznie taniej. a jak jest z ewentualna gwarancja lub upustami ?
Gwarancja taka jak wszędzie indziej w sklepach internetowych, a jeżeli
chodzi o upusty, to jak umiesz się targować, to o kilka procent ceny
będą niższe.

> ceny, ktore podawalem byly z komputronika z racji tego, ze maja rowniez
> sklepy na terenie warszawy, do ktorych jak cos sie dzieje mozna pojsc na
> nogach...
Ja mam do nich 250 km a i tak kupowałem przez internet. Jak będą
kłopoty, to paczuszka do nich i już. Jest u nich taniej, ale w razie
kłopotów trzeba będzie się pobawić w wysyłką. Jak to się mówi - jest
ryzyko, jest zabawa.

> a moze ktos zna zwykly tani sklep gdzie mieli by wiekszosc rzeczy z listy ?
W Wa-wie nie mieszkam.

> aha, i co do plyty glownej - czy lepiej brac ta z viakt800 czy nforce3 ?
> bedzie jakas roznica ?
Jak nie kręcisz, to nie ma znaczenia. Oba chipsety są równie wydajne.
Tylko należy wybrać dobrą markę, coby jakiejś bezfirmówki nie brać.

> pozdr.
> michal.
pozdr.