Re: Płyta pod A64 - która?

Autor: Marcin Kukula <marcin.kukula_at_neostrada.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 22:09:32 MET

Użytkownik "Jolly Roger" <spameromnie@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1snachtb3bx1d.z11vxt27j5lb$.dlg@40tude.net...

> Przecież ten Asus w kwestii wyposażenia różni się od Gigabyte brakiem
> Wi-fi. Reszta jest taka sama.

Giga ma 4xUSB 2.0 a Asus 10xUSB2.0

> Wydajność taka sama, zaś overclocking po stronie Asusa. Cenowo również
> Asus jest lepszy.

W tej chwili mam Asusa A7N8X Deluxe i jakoś tak sympatyzuję raczej za
Asusem.

Ale nie fanatycznie. ;)
Więc jeżeli faktycznie warto wydać te 2 stówy więcej na Giga to kupię
właśnie ją.

No i pytanie jeszcze jedno.
Obydwa powyższe modele występują w wersji BEZ SLI.

Różnica z czy bez to niecała stówa.

Więc.... Jeżeli mam już wybierać to może faktycznie wziąść opcję z SLI.

Pozdrawiam,
Marcin,