Re: Płyta pod A64 - która?

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 21:19:27 MET

Dnia Wed, 2 Feb 2005 21:05:04 +0100, ZAQ napisał(a):

> Dzisiaj był już wątek na ten temat - konstruktywna sugestia to czekać aż
> pojawi się więcej płyt z tym chipsetem.
Ale można czekać jeżeli chce się kupić płytkę np. na chipsecie nForce4
lub ultra. SLI można kupić już teraz.

> Jeżeli jednak chcesz kupić już teraz, to wybór jest IMO łatwy - Gigabyte to
> pełno dodatkowego wyposażenia,
Dużo wyposażenia, więc kasy sporo za to chcą.

> a Asus nie.
Przecież ten Asus w kwestii wyposażenia różni się od Gigabyte brakiem
Wi-fi. Reszta jest taka sama.

> To tyle, bo wydajnościowo IMVHO
> (bo nie wiem tego z praktyki) nie powinny się różnić.
Wydajność taka sama, zaś overclocking po stronie Asusa. Cenowo również
Asus jest lepszy.