Re: Płyta pod A64 - która?

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 02 Feb 2005 - 22:08:34 MET

Jolly Roger napisał(a):

> Ale można czekać jeżeli chce się kupić płytkę np. na chipsecie nForce4
> lub ultra. SLI można kupić już teraz.

Nawet z tym bym się wstrzymał - wprowadzenie na rynek nowych płyt różnych
producentów spowoduje IMO obniżkę cen także tych z wyższej półki.

> Przecież ten Asus w kwestii wyposażenia różni się od Gigabyte brakiem
> Wi-fi. Reszta jest taka sama.

No i jeszcze Dual Power System - prawdopodobnie bardzo przydatny przy o/c.

> Wydajność taka sama, zaś overclocking po stronie Asusa. Cenowo również
> Asus jest lepszy.

Co do overclockingu to nie wiem, natomiast cena to oczywiście mocny
argument za Asusem.

--
	Pozdrawiam,
	Paweł