Chce kupic komputer. Porazdzie co wybrac.

Autor: lonewolf <micbakWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 17:57:17 MET

Witam,

Chce kupic nowy komputer w cenie do ok 2500zl (chociaz jak bedzie troche
drozszy, to nic sie nie stanie).
Ma byc to komputer ogolnego przeznaczenia - zapewniajacy komfortowa prace i
rozrywke.

Poniewaz od dawna juz nie sledze internetowych serwisow komputerowych, wiec
przestalem sie orientowac, co jest dobre a co nie.

PROCESOR: cos w okolicach 2600mhz - ale lepiej bartona, czy celerona?
RAM: 512 MB RAM, DDR-400 - chyba ze 256mb wystarczy?
HDD: 120-160gb, ale nie wiem, czy seagate czy samsung, a moze inna firma
bedzie lepsza?
Co sadzicie o tym dysku - Samsung SpinPoint 160 GB SP1614N (7200, 8MB cache)
ATA/133 ?

MONITOR: dobra i niedroga (heh, zawsze sie chce dobre i niedrogie rzeczy :)
17stka, albo 19stka.
np. 19" NEC FE991 Super Bright , albo
17" Samsung SyncMaster 757 MB

PLYTA GLOWNA: tu sie niestety wogole nie orientuje, ale powinna kosztowac do
400zl

OBUDOWA: hmm... moze byc byle jaka, chyba, ze sa jakies tanie i tlumiace halas.

KARTA MUZ: SB LIVE ? (przy okazji, jakie glosniki do tego - wystarcza zupelnie
przecietne - 100-150zl gora)
KARTA GRAF: tu sie kompletnie nieorientuje. Czy jest sens rozwazac zakup GF4?
(na karte graf. moge wydac do 300zl)

myszke, klawiature, cdrom, stacje dyskow juz mam ze starego kompa.
Czy o niczym nie zapomnialem?

Wyzej napisalem swoje propozycje, ale moze znacie cos lepszego?

pozdrawiam
lonewolf