Re: Chce kupic komputer. Porazdzie co wybrac.

Autor: lonewolf <micbakWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 Jan 2005 - 20:49:22 MET

Witam ponownie,

Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

Sprawa jest o tyle nietypowa, ze ten komputer chce kupic moja matka, ktora
teraz mieszka w Anglii, a ja mam jej doradzic co kupic. Dla niej
najwygodniej oczywiscie byloby kupic gotowy zestaw (bo sama sie na komputerach
wogole nie zna), ale sami wiecie, jakie to zestawy sa 'wspaniale' :)

Tak wiec nie moge osobiscie pojsc do sklepu i wybrac sprzetu, porownac jakosc
monitorow itp...

Mam jeszcze pare pytan:
Czy oplaca sie kupic monitor LCD? Zdaje sie ze zwykle CRT oferuja lepszy obraz
za nizsza cene.

o ile jest GF4 (w jakiejs standardowej konfiguracji) wolniejszy od najbardziej
wypasionej karty graficznej na rynku? (btw - co jest dzisiaj taka karta, RADEON
X850XT??)

A tak wogole to ile generacji bylo pomiedzy GF4 a najnowsza nvidia?

No i ostatnie pytanie, o monitor.
Czy te ktore wymienilem (NEC i SAMSUNG) sa dobre? Zalezy mi na przyzwoitym
obrazie, zadnego hi-endu, ale nie chce tez kupic badziewia.

Aha, no i jeszcze jedno :) Ile kosztuje 'przyzwoita' plyta glowna?

pozdrawiam