Kontroler ATA100

Autor: Darek <interdarekb_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 18:04:09 MET

Witam,

Potrzebuję dokupić do mojego peceta kartę kontrolera ATA100 aby mieć
możliwość podpięcia dodatkowych dysków twardych.

Co sądzicie o tym produkcie? Dobry wybór?

Adaptec 1200 ATA Raid controller Kit, 242PLN

Obecnie mam dwa dyski ATA 100 po 120GB każdy + DVD-ROM i CDRW (czyli
wszystkie taśmy mam już zajęte). Chciałbym dokupić dwa dyski po 250GB każdy.
Problem w tym to nie wiem czy mój zasilacz 350W wydoli. :( Da radę czy
raczej muszę się liczyć z zakupem nowego? Jeśli tak, to jaki należałoby
kupić?

Dzięki z góry za pomoc,

Pozdrówka
Darek