Re: dysk twardy 80 Gb co sie mogło stać?

Autor: doktorNo <drozek82WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 00:27:48 MET

news:9d5ksc.3te.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "aneta" <aneta@ll.pl> napisał w wiadomości

<ciach>

> Szczerze? Zanieś ten dysk do fachowca, jeśli Ci na tych danych zależy.
> On sobie poradzi.
> --
> M. [MVP] "Use Google, stupid!"
> /odpowiadając zmień px na pl/

Szczerze ? Znajoma zaniosla kiedys dysk do "fachowca" i zniszczyl go
bezpowrotnie...

Radze samemu sie za to zabrac,softu do odzysku danych jest mnostwo, ja sam
kiedys "zgubilem" partycje 20gb i ja potem odzyskalem...

Innym ciekawym przykladem potwierdzajacym regule ze nie ma rzeczy
niemozliwych: :) Jest fakt ze mozna nawet dane odzyskac po formacie (dla
wtajemniczonych w temat to nie jest zadna niespodzianka-taka architektura
systemu plikow)

Pozdrawiam