Re: UPS - jaki ?

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Wed 19 Jan 2005 - 00:20:27 MET

wto, 18 sty 2005 o 23:53 GMT, JackEK napisał(a):

> Wiesz co - sorry za glupie pytanie, ale kto pyta nie bladzi:
>
> ten ever czy APC maja z tylu normalne 2 okragle miejsca na normalne wtyczki
> (czyli normalnie zamiast do listwy podlaczam kompa i monitor do UPS-a z
> tylu), a ten Active Power ma 3 takie dziwne wyjscia

jakie dziwne?

> (zenskie chyba to sie nazywa) jak w starych zasilaczach + 1 meskie

he? zagladales kiedys do zasilacza z tylu komputera? to nie jest zadne
gniazdo ze starych zasilaczy, to jest standardowe zlacze uzywane w roznych
sprzetach elektronicznych, komputery, faksy, monitory, glosniki komputerowe
itp.

> (to chyba zeby podlaczyc UPS-a do pradu . Jak do tego podlaczyc monitor i
> kompa, ktore maja normalne okragle wtyczki ?

wszystkie wyzej wymienione sprzety maja gniazdo do podlaczenia kabla, ktory
z jednej strony ma taka "dziwna" wtyczke, a z drugiej strony albo zwykla
gniazdkowa, albo ta "komputerowa", do UPSa (active power) dolaczone sa dwa
takie kable, wiec bez problemu podlaczylem nimi kompa i monitor...

> Monitor ma kabel zasilajacy wbudowany na stale, wiec odpada wymiana na
> innego typu.

łoł, to chyba musi byc jakis staroc albo nie wiem..., jeszcze nigdy sie z
takim nie spotkalem, zeby monitor mial kabel zasilajacy na stale...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][   brzezi:~# uptime                        ]
[       Ekg: #3781111            ][    00:10:46 up 5 days,  3:19,  6 users,   ]