Re: SCSI

Autor: _*skasuj_to*_ <bartgras(_*skasuj_to*_)_at_tlen.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 14:10:09 MET

Damian Pietras wrote:

> Zastanow sie jeszcze raz :)

> Te dyski generalnie grzeja sie bardziej od IDE, bo kreca sie szybciej.

> Do tego potrzebowalbys chyba zewnetrznej szafki na SCSI. Kazda taka
> rzecz jest droga.
A nie może po prostu na podłodze? :)
Mam na myśli używany dysk SCSI, nie jakieś
nowe cudo za 1500 zł. Takie używane są nawet tanie.
Zobacz na allegro.

> Do podlanczania urzadzen SCSI, nie rozumiem pytania, chcesz kupis dysk,
> ktory wyrabia wiecej niz 40MB/s, to kup do niego szybszy kontroler.

OK, tylko że mam PCI 32 a nie 64. Zna ktoś taki co ma 80 lub 160MB/s i jest
pod PCI 32 ? Taki do zastosowań domowych. No i oczywiście w normalnej
cenie :)

Czy dać sobie spokój i SATA kupić ...

[...]

> SCSI jest drogie i strasznie glosne, do domowych warunkow sie nie
> nadaje, no, chyba, ze jestes tak jak ja masochista pod tym wzgledem :)

Aż tak? (nie jest to może dobre porównanie, ale spytam:
ale ile razy głośniejsze od zwykłego IDE (mam głośniego grata 5400).

Bartek