jaka konfiguracja bedzie o np. 100% szybsza - lekko teoretyczne, ale lamerskie :)

Autor: aladin07 <aladin07_at_go2.pl>
Data: Tue 18 Jan 2005 - 14:02:43 MET

moze dziwne pytanie ale mam obecnie cel 667 ( na 750 nakrecony:) ) i 224
Ramu a dysk 7200
bede sie szykowal na zakup notebooka i jestem ciekaw
jaki procesor i ile RAMu da mi wydajnosc wieksza o 100% np.
nie wiem czy dobrze to okreslam ale jezeli obecnie komp
jakies zadanie wykonuje w ciagu powiedzmy 10 min to zeby
wykonywal dane zadanie w 5 min jaki wzrost mocy procesora jest
potrzebna

moze czysto teoretyczne pytanie ale jednak chce zeby mi ktos to
naswietlil

no i wlasnie glownie chodzi mi o wsadowe przetwarzanie zdjec
w photoshopie - kilkaset na raz i na jakie benchmarki ja powinienem
zwracac uwage najbardziej?? nie znam sie na tym