Re: nowy komp, migotanie LCD, wyniki benchmarka

Autor: Blesso <spam>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 19:10:25 MET

Użytkownik "Maly" > napisał
> Oj tam, ja mam tego radka i nie jest zle. Czy to znaczy, ze jesli ktos ma
> mniej pieniedzy i kupi tansza karte to od razu ona musi byc dziadostwem i
> musi byc tfe?? :O

ktos ma malo pieniedzy i kupuje 64-bitowego Athlona za 570zl i dysk za
430-450zl - nie wspomne o reszcie ?
to co maja powiedziec ludzie kupujacy Semptrona 2200+ i 80GB Samsunga
ale jesli Allerune nie potrzebuje mocnej grafy to jego wybor - tylko
niepotrzebnie sie dziwi slabym osiagom
bo w sumie 3Dmarki testuja podsystem graficzny wiec tu lepszym wynikiem
poszczycil by sie zestaw Semptron 2400 + i Radek 9800 256bit ( co wynioslo
by o okolo 200zl drozej patrzac tylko cena procek + grafa )

Blesso