Re: nowy komp, migotanie LCD, wyniki benchmarka

Autor: Maly <zly_at_zly.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 11:39:33 MET

> czemu sie dziwisz ?
> kupiles xtra procek i dziadoska grafe a chcesz miec niezmiemskie osiagi?

Oj tam, ja mam tego radka i nie jest zle. Czy to znaczy, ze jesli ktos ma
mniej pieniedzy i kupi tansza karte to od razu ona musi byc dziadostwem i
musi byc tfe?? :O

> Na swierzo (ze sterownikami z plyt z komputerem)
> 1. 3dMark 01 SE - 7220
> 2. 3dMark 05 - 792
>
> Po sciagnieciu nowych sterownikow do karty graficznej
> 1. 01 - 9322
> 2. 05 - 1148
>
> Po wgraniu nowej wersji BIOSu
> 1. 10841
> 2. 1045

A no ja mam najnowsze omegi pod xp i jakos dziala mi to wszystko. A oto
wyniki:
3D Mark 2005 - 1 400
3d Mark 2003 - 3 547
3D Mark 2001 SE- 12 641

Intel Pentium4 2.8 GHz Prescott
Sapphire Radeon 9600Pro Advantage 128 Przekrecony troche- rdzen 484 z
400, pamiec 264 z 230
Twinmos 2x256 dual channel 2.5 ns
Dysk twardy to jakis samsung 80 GB z 8 MB cache
Plyta glowna to Gigabyte 8IPE775-G