Re: Płyta ze zintegrowanym procesorem.

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 19:10:42 MET

Witiia wrote:
> Za tyle to kupisz jakiegoś markowego całego peceta, który będzie miał aż
> nadto mocy do routowania. Dodatkowo taki pecet będzie cichutki.

Wiem. Tylko że przeciętny pecet ma bardzo prosty problem: składa się z
wielu ruchomnych elementów, które zwiększają ryzyko popsucie się
sprzętu. Wiem co mówie, mam z tym doświadczenie. Ogólna zasada-> żadnych
kart ponad niezbędne. Dlatego chciałbym możliwie najbardziej
zintegrowaną płytę jak się da. A najlepiej też "ekologiczną" więc te z
procesorem VIA mi się podobają. Dodatkowy grzejnik w pokoju nie jest mi
potrzebny, tym bardziej że ją jeszcze dodatkowo "odkręce". Ponadto płyta
która nam "zgineła z pewną pomocą" była naprawde mała - a im mniejsza,
wym większa szansa na ukrycie następnym razem. Wielki pecet jest ... wielki.

--
Sebastian Bialy - heby@poczta.onet.pl