Re: nowy komp, migotanie LCD, wyniki benchmarka

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 19:26:33 MET

Użytkownik "Blesso" <blesso[no spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
news:csbmi9$qsh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Maly" > napisał
> ________________________________
>
> ktos ma malo pieniedzy i kupuje 64-bitowego Athlona za 570zl i dysk za
> 430-450zl - nie wspomne o reszcie ?
> to co maja powiedziec ludzie kupujacy Semptrona 2200+ i 80GB Samsunga
> ale jesli Allerune nie potrzebuje mocnej grafy to jego wybor - tylko
> niepotrzebnie sie dziwi slabym osiagom

Dziwie sie ze sa az tak slabe :-( moze to nie jest tylko wina karty
graficznej. Poza tym po rozmowie z kolesiem ze sklepu dowiedzialem sie ze
gdybym wymienil ja na zwyklego Radeona 9600 Pro to wydajnosc wzroslaby max
15%, co i tak byloby wynikiem nizszym od podobnego sprzetu na grupie.

> bo w sumie 3Dmarki testuja podsystem graficzny wiec tu lepszym wynikiem
> poszczycil by sie zestaw Semptron 2400 + i Radek 9800 256bit ( co wynioslo
> by o okolo 200zl drozej patrzac tylko cena procek + grafa )

No wlasnie, czy ludzie podaja wyniki ich systemow w innych dyscyplinach niz
grafika ? Jesli tak to jak i gdzie ich szukac?

--
allerune
GG:3236908