Re: jaki tani monitor ?

Autor: mixxos <mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 19:07:10 MET

interkas napisal(a):

> Bylem w podobnej sytuacji, spalil mi sie moj stary monito i
> musialem cos szybko kupic nowego,
>
> wybralem LG F700B - flatron,
> jestem z niego zadowolony,
> na poczatku troche razily mnie jego kolory, byly zdecydowanie inne
> od poprzednika Philipsa 105MB ale teraz jest ok!!
>
> polecam!!
> piotrek!!

to jest chyba najgorszy monitor na rynku, mialem go dwa tygodnie...
jaka geometria, jakie parametry.. ;-//////

wymienilem na Samsunga 757dfx (to bylo prawie dwa lata temu)
Nie warto kupowac najtanszych monitorow, to sa odrzuty tych lepszych ktore nie przeszly
wszystkich testow,
 roznice w cenie teraz sa niewielkie, wiec warto dodac te 100- 150 zl i miec przyzwoity monitor

f700B jest tania wersja f700P z inna obudowa - LG zreszta produkuje bardzo kiepskie monitory
crt

tak samo samsung te najtansze to straszny szajs - jezeli kupowac to te z liczba **7 na koncu

--
Mixxos