Re: glosnosc boxowego amd

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 15:46:57 MET

On Sat, 8 Jan 2005 22:03:48 +0100, Oleg <oleg8.NOSPAM@o2.pl> wrote:

> Zauważyłem taki trend, że dość dużo osób ocenia rzeczy, z którymi nigdy
> nie
> miało do czynienia. Np. niemal każdy, kto wychwala NF 4, nie widział
> jeszcze
> tej deski, nie mówiąc o jej używaniu, bo jej po prostu jeszcze prawie
> nigdzie nie ma w sprzedaży. To samo S 939 boxed - każdy by zamienił
> przynajmniej na Arctica, ale mało kto wie, jak się zachowuje wiatrak..
> Zresztą tak samo jest na zagranicznych forach - takie czasy..

Nie wiem czy to bylo odnosnie moich sugesti uzycia innego chlodzenia, ale
napisze tak. Slyszalem kilka boxowych wentylatorkow. Raczej nie byly one
wybitnie ciche. Poza tym, osobiscie lubie uzywac nie-boxowych, wmiare
porzadnych radiatorow. Z dobrze nalozona pasta itp. U mnie zawsze sie to
rozwiazanie sprawdzalo i mam nadzieje ze u innych rowniez nie zawiedzie.
Po czesci wynika to z tego, ze czesto mialem problemy z boxowymi wentylami
(fatum jakies:)

Pozdrawiam,

--
  .: Bartosz Śmigaj