Re: Graf do gier

Autor: Piotr Karwowski <piotrkarwowskiWYTNIJ_at_WYTNIJspymac.com>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 15:43:08 MET

"[B7] Yarii" <yarii@wp.pl> wrote in message
news:crr2rd$ote$4@atlantis.news.tpi.pl...

> dobrze, w czym i jak mierzysz ostrość i jakie warunki maja byc
> spelnione przy pomiarze?

Choćby rzucając moim krótkowzrocznym i wydelikaconym okiem. Choćby
poprawiając cokolwiek w zdjęciu (format tiff) przyniesionym z pracy,
gdzie w jednym z komputerów mam identyczny monitor i kartę Matrox G200
(podaję najsłabszą z dostępnych mi kart). Gdy tylko włączam komputer
po powrocie z pracy, uderza mnie to, że desktop jest za mgłą. Trochę
trwa zanim oko się przyzwyczai, ale po jakimś czasie ten artefakt
wraca.
Moim zdaniem, firmie GeForce należałoby wytoczyć proces za sprzedaż
modelu, o którym mówimy.
pk

--
a very intelligent turtle