Re: Sniffer IDE

Autor: Adam Klobukowski <atari_at_gabo.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 15:59:43 MET

RusH napisał(a):

> no to podaj konkretny model plyty

To bardzo egzotyczny sprzet. Model płyty nic nikomu nie powie. Nie
produkowane, firma nie istnieje, informatcji brak.

> jaki soft KONKRETINE

Jaki soft to tez ci nic nie powie.

> ty moze i wiesz, ale nikt inny, wie cjak ci mamy pomoc ?

Ja zadałem konkretne pytanie, o knokretne urzadzenie. Dziekuje za
okazane checi, ale nie prosiłem o inna pomoc, radze sobie.

> Sprzetu jaki bys chcial nie ma, trzeeba by cos sklecic konkretnie pod
> to zastosowanie, cos wylapujacego komendy ata zapisu do niskich
> sektorow, nieoplacalne calkowicie

Szkoda, bede sobie musiał bez tego poradzić.

Nie chce żeby ktoś pomyślał że jestem arogancki czy mam jakieś
tajemnice, ale podanie konkretnej nazwy sprzętu naprawde by nikomu nic
nie pomogło, a za wszelkie odpowiedzi - dziękuję.

--
Semper Fidelis
Adam Klobukowski