Re: glosnosc boxowego amd

Autor: Oleg <oleg8.NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 22:03:48 MET

Użytkownik "JFK" <skrzynkanaSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości
news:pan.2005.01.08.16.47.59.682824@gmail.com...

> Jesli chodzi o regulaje obrotow to to powinna zalatwic plyta ktora
> ma obslugiwac cool&Quiet wiec to zaden zysk
> Slyszlaes moze boxowy wentyl na tak obnizonych obrotach i miales
> porownanie? Bo jesli sa podobnej glosnosci to wole boxa ze wzg na
> gwarancje ale chwilowo nie mam gdzie takiego uslyszec
> pentagramy juz slyszalem i faktycznie jest nienajgorzej :)

Zauważyłem taki trend, że dość dużo osób ocenia rzeczy, z którymi nigdy nie
miało do czynienia. Np. niemal każdy, kto wychwala NF 4, nie widział jeszcze
tej deski, nie mówiąc o jej używaniu, bo jej po prostu jeszcze prawie
nigdzie nie ma w sprzedaży. To samo S 939 boxed - każdy by zamienił
przynajmniej na Arctica, ale mało kto wie, jak się zachowuje wiatrak..
Zresztą tak samo jest na zagranicznych forach - takie czasy..

Oleg