Re: glosnosc boxowego amd

Autor: Oleg <oleg8.NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Jan 2005 - 16:33:31 MET

Użytkownik "Bartosz Śmigaj" napisał:
> On Sat, 8 Jan 2005 22:03:48 +0100, Oleg <oleg8.NOSPAM@o2.pl> wrote:
> napisze tak. Slyszalem kilka boxowych wentylatorkow. Raczej nie byly one
> wybitnie ciche. Poza tym, osobiscie lubie uzywac nie-boxowych, wmiare

Ale nam chodzi o to, czy słyszałeś konkretnie boxa 754 lub 939 ?

> porzadnych radiatorow. Z dobrze nalozona pasta itp. U mnie zawsze sie to
> rozwiazanie sprawdzalo i mam nadzieje ze u innych rowniez nie zawiedzie.

O, tutaj przyda się Twoja rada: Jak nakłada się dobrze pastę?
Na czym to polega? Czy jest jakiś knyf?

> Po czesci wynika to z tego, ze czesto mialem problemy z boxowymi
> wentylami (fatum jakies:)

Ja mam dwa Athlony XP: boxa (2200+ taktowany 1800 MHz. 45 stopni przy 4250
obr/min) i owiewanego Arctikiem (2500+ podkręcony na 3200) - i doprawdy
dużej różnicy nie ma. Może źle nałożyłem pastę?

Pozdrawiam - Oleg