Re: co zamiast floppow

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 10:09:18 MET

On Sat, 8 Jan 2005 04:05:50 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

> -=-
>
> Moim zdaniem -- FDD nie przydaje się do niczego. :)
> (poza tym przypadkiem, gdy Ci ktoś podaruje coś na
> takowym nośniku, ale 1.44 MB można wysłać m@ilem)
>
> E. :)

ja gdzieś tak od 3 lat nie posiadam floppa
trzy lata temu przerzuciłem się na zapasowy dysk 4GB z bad sectorami -
szybciej i mniej problemów mimo bad sectorów
z tego co się zorientowałem, to wystarczy w BIOSie wyłączyć obsługę FDD
(żeby komp jej nie widział) i programy robiące kopię zapasową na FDD
takiej opcji mieć nie będą
połowiczne rozwiązanie problemu, ale zawsze jakieś.
swoją drogą 1,44 nagrać na dyskietkę? to ja wolę przesłać to mailem. nie
dość, że większa pewność, że dojdzie tak jak powinno, to na dodatek będzie
SZYBCIEJ :)
mnie to dziwi, po kiego dodają floppy do nowych komputerów...

--
www.samodobro.vline.net.pl