Re: logitech - gwarancja - niewypal

Autor: SamoDobro <samodobro_at_poczta.fm>
Data: Sat 08 Jan 2005 - 09:59:55 MET

On Sat, 08 Jan 2005 01:49:26 +0100, Bucz <ROT13-sverchapu@tb2.cy-ROT13>
wrote:

> a tak napisze...
>
> rok temu zakupilem MX700, na myche dostalem oczywiscie 5 lat
> gwarancji... (na tym cala zabawa polegala... przynajmniej wtedy) tylko
> co z tego skoro po roku myszek nie ma juz dostepnych w sklepach...
>

> oddalem mojego MX700 na gwarancje... zaproponowali mi wydanie na nowa...
> co z tego jak nowej na sklepie nie ma i raczej nie bedzie...
> zaproponowali wymiane na MX900 lub 1000 ale jak usluszalem ze musze
> doplacic 150zeta to podziekowalem....

powiedz, że chcesz wymianę myszki na taki model, jaki zakupiłeś, jeśli nie
posiadają takiego samego, to MUSZA Ci oddac kase lub zaproponowac nowszy
model.
okres na uzwglednienie reklamacji to MAX 4 tygodnie - 21 dni roboczych
dokladnie rzecz ujmujac.
jesli beda podskakiwac - rusz sie do miejskiego rzecznika praw konsumenta
- a najlepiej powiedz w sklepie, ze idziesz do niego - rura
najprawdopodobniej im zmieknie od razu - sprawdzone przeze mnie.
za 400 powinienes kupic nowszy model tej mychy. a jak nie, to Pentagram
Razer czy jak on tam sie nazywa

--
www.samodobro.vline.net.pl