Re: monitor lcd 19" z czasem 16 ms ?

Autor: Witold Romaniak <witold_romaniak_at_op.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 18:29:44 MET

Wojciech Michalczuk <wmichal@nie.spamuj.gazeta.pl> wrote:
> A co się tyczy tematu, 19" na TN jest sporo - zobacz chociażby jakieś
> Phillipsy 190S albo P.

Jestem swiadom, ze TN to tania technologia i dlatego tanie lcd 15" maja
najczesciej matryce tn i dzieki temu niski czas reakcji. 70% mojego czasu
pracy z komputerem to praca z tekstem, 15% -- gry, 15% -- filmy.

Chce 19" bo nie mam za dobrego wzroku i zalezy mi na duzych w miare
literkach. Czy takie realne 25 ms naprawde przeszkadza w fpp?

WR