Re: monitor lcd 19" z czasem 16 ms ?

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie.spamuj.gazeta.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 18:18:37 MET

Niejaki/a Witold Romaniak w wiadomości <news:ctgcrn$33m$1@news.onet.pl>
stwierdził(a) jakoby:

> Zamierzam kupic LCD 19", ale ze lubie sobie pograc w Call of Duty, to zalezy
> mi na niskim czasie reakcji. Jednak wszystkie monitory 19" co widze na
> rynku, to maja czas reakcji 25 ms, podczas gdy dla 15" standard to juz 16
> ms.

Uważam że zastanawiając się nad monitorem LCD powinieneś rozeznać się
trochę w aktualnie dostępnych matrycach. Te "standardowe 15 cali i 16ms" są
bez wyjątku na matrycach TN. Jest to w tej chwili jedyny typ matrycy o tak
niskim czasie reakcji. A o wadach matryc TN każdy poszukujący LCDka wie lub
łatwo może się dowiedzieć. A 19" na TN? Przy tak dużym ekranie wąziutkie
kąty matryc TN boleśnie dadzą się we znaki.

A co się tyczy tematu, 19" na TN jest sporo - zobacz chociażby jakieś
Phillipsy 190S albo P.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//