Re: monitor lcd 19" z czasem 16 ms ?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 19:02:47 MET

Użytkownik "Witold Romaniak" <witold_romaniak@op.pl> napisał w wiadomości
news:ctgh69$5io$1@news.onet.pl...

> Chce 19" bo nie mam za dobrego wzroku i zalezy mi na duzych w miare
> literkach. Czy takie realne 25 ms naprawde przeszkadza w fpp?

Nigdy tego nie próbowałem w praktyce, ale wiele gier (m.in. wszystkie na
enginie Q3 jak Call of Duty) ma możliwość wprowadzenia komendy ("com_maxfps"
itp) ograniczającej fps do danego zakresu. Przy założeniu że czas reakcji
jest 25ms, to framerate mamy max 40fps. Jeśli takowy ustawimy i włączymy
"Wait for verticl refresh" to (teoretycznie) efekt smużenia itp. nie
powinien wystąpić. Oczywiście będzie to kosztem framerate ograniczonego do
40fps (a w przypadku monitora z czasem 50ms, fps będzie max 20)