Re: Wentyl BOX Intel-czy to norma??

Autor: skrzynka <skrzynka2002_at_interia.pl>
Data: Sat 29 Jan 2005 - 18:32:44 MET

Użytkownik "atc5" <atc5@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ctfqo0$4ja$1@nemesis.news.tpi.pl...

> .Wentyl chodzi jak

Mam podobne wrażenia jak przyniosłem kompa ze sklepu (po wymianie płyty,
pamięci i procka - Celerom D325 BOX) podłączyłem odpaliłem a w międzyczasie
wyszedłem z pokoju to gdy wracałem słysząc hałas pomyślałem że sąsiadka za
ścianą odkurzacz włączyła, dosłownie szok.

> QVC100, i teraz spokoj !!!
 a czy wymiana wentyla na QC-80 Cu da mi odpocząć ?
Pozdr
skrzynka