Re: DVD-R TDK

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 17:39:01 MET

"Linuksowiec" <nie.podam@bo.nie.chce.spamu> wrote in message
news:crbbkq$jo1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> jesli chodzi natomiast o płytki esperanza to do żywotności nie wiem co i
> jak bo używam ich od jakiś 2 lat, ale do tej pory problemów w nimi
> rowniez nie mialem wiejszych, raz mi sie jedynie zdarzyla jakaś pechowa
> partia i palily się przy nagrywaniu jak pojeb***

Powiem tak, w dobrych plytkach masz szanse <1:1000 ze trafisz na wadliwa
partie, a w takich najtanszych krzakach to prawdopodobienstwo wzrasta do
1:100, jak nie 1:10. I za ten brak ryzyka jestem gotow zaplacic. A tym
bardziej, ze roznica w cenie to 0,5 - 1 zl. A widziales kiedys plytki, od
ktorych nadruk odpadal? Ja tak - tylko nie pamietam czy to Esperanza czy
Platinium byla - ale ktorys z takich hitow z gatunku "prawie tak dobre jak
Verbatim, a zobacz jakie tanie", ale koledze takie sie trafily, bo dotknal
klejem z koperty plyte, i kawalek warstwy z nadrukiem juz na niej zostal ;)

Inna sprawa, ze o ile Verbatim DataLife Plus to byla klasa sama w sobie
(program informacyjny mowil o barwniku Long Strategy), to zwykle Verbatymy
(nie DLP) to to samo co inne plyty - tez Short Strategy.

pozdrawiam
Zbyszek