Re: DVD-R TDK

Autor: Linuksowiec <nie.podam_at_bo.nie.chce.spamu>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 12:42:41 MET

> A niech inni wiedza czego nie dotykac ;) Hawk, Mint, Platinium, Esperanza..
> jeszcze o MediaStore zapomnialem. To taka dygresja, bo mnie czasem dziwia
> ludzie, ktorzy oszczedzaja te 0,5-1zl na plycie....no rozumiem, jak komus
> sprawia frajde ogladanie paska postepu w Nero, i po to tylko kupuje i
> nagrywa plyty to przepraszam, rzeczywiscie wtedy najlepiej jak najtansze..
> ale ja na ogol mam w zamiarze kiedys odczytac to co nagralem.

nierozumiem co masz do płytek Platinum, ja się na nich jeszcze nigdy nie
zawiodłem, a mam ich w sumie najwięcej, bo najczęściej na nich nagrywam,
a niektóre mają już po kilka ładnych lat i chodzą bez problemowo,
mediastory owszem nie są rewelacyjne mam ich kilka i do dupy chodza, ale
platinum, rewelacja :)

jesli chodzi natomiast o płytki esperanza to do żywotności nie wiem co i
jak bo używam ich od jakiś 2 lat, ale do tej pory problemów w nimi
rowniez nie mialem wiejszych, raz mi sie jedynie zdarzyla jakaś pechowa
partia i palily się przy nagrywaniu jak pojeb***

--
[ABIT-KV7 (VIA KT600 - VT8237)] [AMD ATHLON-XP BARTON 2500+]
[TWINMOS 512 MB DDR400] [RADEON 9600 128 MB] [Samsung 80 GB 7200rpm]