Problem z Memory Stick..

Autor: Bleff <kico79NOSPAM_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 03 Jan 2005 - 17:42:43 MET

Witam
Jeśli NTG to przepraszam i prosze o wskazanie odpowiedniej ;)

Mam taki problemik otóz napstrykałem zdjęć w sylwestra wszystko cacy i nagle
gdy chciałem obejżec fotki w aparacie okazało sie że części zdjęć nie
ma.... wcieło....
Podpiąłem aparat pod kompa i okazało sie że na karcie nie ma wszystkich
zdjęć ale miejsce zajęte
 na karcie wskazuje że jednak coś jest tylko nie widac tego....

Macie jakis pomysł jak to odczytac bez uszkodzenia danych i karty (o ile
jeszcze jest sprawna)?

Pozdrawiam.