Jaka klawiatura? Czyżbym miał nietypowe wymagania?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 22:52:09 MET

Szukam nowej klawiatury (moja chicony usb chodzi już jak traktor)
i okazuje się, że znalezienie czegoś fajnego nie jest wcale łatwe...
Wymagania: ogonek z USB, chętnie bez dodatkowych przycisków, jak
najmniejsze wymiary, w miarę sensowny układ (z niewykastrowanym prawym
lub lewym shiftem, bez przycisków zarządzania energią nad strzałkami).
Nie pogardzę notebookowymi klawiszami, ale to nie jest konieczność.
Szukałem w sklepach analogowych i internetowych i niewiele znalazłem.
Ciekawe wydają się niektóre modele firmy Manta, szczególnie MM905,
ale coś mi się wydaje, że nie są one zbyt dobrej jakości i są mocno
przepłacone.

--
Pozdrawiam
Peeter