Re: Jaka klawiatura? Czyżbym miał nietypowe wymagania?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 23:18:49 MET

".Peeter" cr769n$68o$1@nemesis.news.tpi.pl

> Szukam nowej klawiatury (moja chicony usb chodzi już jak traktor)

Jeżeli ja jakiejś klawiatury nie zatłukę w pół roku -- to można
uznać, że nie jest zła. :) Kiedyś pracowałem na uczelni i co jakiś
czas komuś podmieniałem. :) (i tak był nadmiar, a ja lubię pisać)

Dopiero klawiatura złomowanego Acera mnie przeżyła. :)
Acer ów pracował jako serwer Novella, przez co praktycznie
klawiatura nie była używana, choć komputer miał swoje lata. :)
Później ja ją ,,testowałem" pod twardymi :) opuszkami swoich
palców, i testowałem ją z powodzeniem. :)

Mam teraz klawiaturę Logitecha -- szósty już rok i nie marudzę. :)
Co pół roku ją rozkręcam na śrubki i czyszczę: Najpierw pozbywam
się kurzu, a później przecieram folie ze stykami czymś, co nasączam
benzyną ekstrakcyjną. :) (do otrzymania w sklepach chemicznych)

Klawisze są już mocno przetarte i dawno utraciły swoją normalną,
chropowatą fakturę, ale nadal wszystko jest na nich doskonale
widoczne. (wszystko, co być powinno na nich widoczne)

E. :)