Re: Jaka klawiatura? Czyżbym miał nietypowe wymagania?

Autor: Wojtheck <wojtheck_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Jan 2005 - 23:30:35 MET

On Sat, 1 Jan 2005 22:52:09 +0100, .Peeter <peeter993@nospam.onet.pl>
wrote:

> Wymagania: ogonek z USB, chętnie bez dodatkowych przycisków, jak
> najmniejsze wymiary, w miarę sensowny układ (z niewykastrowanym prawym
> lub lewym shiftem, bez przycisków zarządzania energią nad strzałkami).
> Nie pogardzę notebookowymi klawiszami

Logitech Ultra Flat. Kupiłem 4 miesiące temu i moim zdaniem prawdziwy
majstersztyk. Zero niepotrzebnych bajerów, czysta esencja funkcjonalności
a pisanie na niej to prawdziwa poezja. Gorąco polecam mimo iż nie jest
tania i ma kiepską farbę na obudowie (ale jeśli ktoś szuka klawy do
pisania a nie oglądania to nie gra to chyba takiej roli :)

--
Pozdrawiam
Wojtek