Re: Jaka klawiatura? Czyżbym miał nietypowe wymagania?

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 02:49:40 MET

Użytkownik ".Peeter" <peeter993@nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cr769n$68o$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Szukam nowej klawiatury (moja chicony usb chodzi już jak traktor)
> i okazuje się, że znalezienie czegoś fajnego nie jest wcale łatwe...
> Wymagania: ogonek z USB, chętnie bez dodatkowych przycisków, jak
> najmniejsze wymiary, w miarę sensowny układ (z niewykastrowanym prawym
> lub lewym shiftem, bez przycisków zarządzania energią nad strzałkami).
> Nie pogardzę notebookowymi klawiszami, ale to nie jest konieczność.
> Szukałem w sklepach analogowych i internetowych i niewiele znalazłem.
> Ciekawe wydają się niektóre modele firmy Manta, szczególnie MM905,
> [...]

Ja proponuje Logitech'a i oczywiscie model UltraX flat ktorego posiadaczem
jestem okolo 2 tygodnie i jestem bardzo bardzo z niego zadowolony. Bardzo
cichutka, milo sie pracuje, pisze, nie ma zbednych dodatkow raptem 6
dodatkowych przyciskow. Nic dodac nic ujac poprostu cudo a drogo to ona
napewno nie jest (kupilem za 100 zloty) A co do USB ma przejsciowke z PS2 :)

Pozdrawiam...