Re: Jaka klawiatura? Czyżbym miał nietypowe wymagania?

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Sun 02 Jan 2005 - 19:15:27 MET

Dnia Sat, 1 Jan 2005 22:52:09 +0100, .Peeter napisał(a):

> Wymagania: ogonek z USB, chętnie bez dodatkowych przycisków, jak
> najmniejsze wymiary, w miarę sensowny układ (z niewykastrowanym prawym
> lub lewym shiftem, bez przycisków zarządzania energią nad strzałkami).
> Nie pogardzę notebookowymi klawiszami, ale to nie jest konieczność.
> Szukałem w sklepach analogowych i internetowych i niewiele znalazłem.
> Ciekawe wydają się niektóre modele firmy Manta, szczególnie MM905,
> ale coś mi się wydaje, że nie są one zbyt dobrej jakości i są mocno
> przepłacone.

Mam ta mante kilka miesiecy i sie nie rozsypala, tyle, ze nie uzywam
intensywnie. Wydaje sie byc dobrej jakosci, nie blokuje sie w przypadku
uzycia 3 klawiszy naraz. Ma kilka dodatkowych przyciskow, wszystkie
dzialaja bez dodatkowych sterownikow pod kontrola windy XP-1. Generalnie
polecam, przedtem mialem logitecha jakiegostam i nie zaluje mimo, iz zmiana
podyktowana byla rozmiarami, poprostu zeby na szufladzie zmiescila sie
swobodnie klawiatura i mysz, to klawiatura musiala byc mala. Przed ta manta
kupilem takiego malego BTC i tego nie polecam, szczegolnie jezeli grasz.
pozdrawiam
Piotr