Re: przegrzewanie się dysku w notebooku?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 19:30:19 MET

Proces MacKozer <mackozer@o2.pl> zwrócił błąd:

> Znaczy że pewnie wszystkie notebooki musza pracować na twardych płaskich
> powierzchniach.

Ja nie wiem czy wszystkie, ale w każdej intrukcji jaką czytałem było
napisane, że właśnie tak ma być. Nawet jak notebook nie miał otworów
wentylacyjnych od dołu. Stosowałem takie kompy na różnych podłożach (np.
na łóżku czy na kolanach) i zawsze się bardziej grzały. Co gorsza, w
niektórych chłodzenie z wiekiem tak siada, że trzeba się posiłkować
właśnie zewnętrznym wentylatorem - pamiętam minimum dwa takie wypadki.

Możesz ewentualnie pomyśleć o zmianie dysku na mniej prądożerny, może by
pomogło, chyba że już taki jest. No i o serwisie, bo mogła się blaszka
jakaś gdzieś odczepić, albo wentylator się zaciera lub po prostu
oblepione są izolującymi śmieciami (zwłaszcza jesli użytkownik był
palaczem).

--
Saiko Kila - JID:saikokila@chrome.pl
 -= Mein Ordnung ist ein Chaos =-