Re: przegrzewanie się dysku w notebooku?

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 15:54:53 MET

MacKozer wrote:

> Liczyłem tylko na to że notebooki są że tak powiem bardziej przystosowane
> do dziwnych warunków pracy (oczywiście z wykluczeniem deszczu czy pracy pod
> wodą :))

Niektóre są - tyle że to /nieco/ drozszy (profesjonalny) sprzęt..
Przykładem może być Califonia Access z AFAIR serią Army (pancerne
obudowy, odporność na warunki pogodowe, kurz itp.) albo seria Fujitsu do
prac podwodnych (nie tylko "pasywna" odporność na kilkudziesięciometrowe
zanurzenie - ale również mozliwość normalnej PRACY w tych warunkach). Z
tym że w zwykłym sklepie raczej rzadko je spotkasz - nie ta półka
cenowa.. Zerknij tez np. http://www.teleinfo.com.pl/ti/2001/14/t23.html

Pozdrawiam