Re: awaria prądu w Warszawie, uwaga na kompy

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 19:30:38 MET

> właśnie słyszałem że w czterech dzielnicach Wawy (Ursynów, Mokotów,
Ochota,
> Wola) jest poważna awaria prądu. Dla bezpieczeństwa waszych komputerów
radze
> je wyłączyć. U mnie skoczyło napięcie na sekunde i połem już prawie
pewny że
> coś sie spieprzyło, ale jakoś działa wszystko, jakoś połączyłem się z
netem
> ( z wielkim trudem).

To czemu masz wlaczony? ;-)

Ale prawda jest taka ze mialem zanik napiecia, na co moj komp zareagowal
resetem, tyle ze nic mu sie nie stalo (Codeen 300 ;-) - ale fakt, faktem,
ze wymagajcy to on nie jest...
Padly filtry antyspamowe mojego ISP (Aster), jakies stacje telewizyjne,
fakty maja byc tylko na TVN (bez TVN24).

Zobaczymy co dalej.

Jestem z Imielina (Ursynów).

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055