Re: zasilacz

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 19:34:06 MET

michu napisał(a):
> a swistak siedzi...

może i siedzi ale to nie moja działka...

> I co, myślisz że cie ten ups ochroni przed zjaraniem połowy kompa
> jak jakis codeshit nagle stwierdzi że coś w nim nie działa ?

o tego stwierdzenia to nie rozumiem... albo działa albo nie proste...
obciążasz go mocno i długo jak wytrzyma to działa jak nie to na śmieci

> UPS a
> dobry zasilacz chronią kompa przed 2 różnymi rzeczami.

jak pójdzie prąd nie taki z sieci do zasilacza to UPS to przefiltruje i
wprowadzi korekte, lub jeśli wcale nie pójdzie przez jakiś krótki okres
czasu...zasilacz prawidłowo zaprojektowany i prawidłowo wykonany przy
dobrym napięciu będzie działał jak należy

nie gram w HL2 wolę Q3

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl