Re: przegrzewanie się dysku w notebooku?

Autor: MacKozer <mackozer_at_o2.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 19:02:01 MET

Użytkownik "Wieslaw Lubas" <vieniu@math.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:cnt4mk$f5v$1@opal.icpnet.pl...
> Ale na ten przyklad moj komputer owszem jest przenosny, ale instrukcja
> obslugi wskzauje, ze powinien pracowac zawsze na twardej, plaskiej
> powierzchni. Ergo - nie dziwi mnie nagrzewanie na kolanach.

Znaczy że pewnie wszystkie notebooki musza pracować na twardych płaskich
powierzchniach.
Nie dziwiło mnie to w przypadku starych komputerów (Atari, Commodore) no ale
w sumie założenie podobne - wszystko zamknięte w jednej obudowie.
Liczyłem tylko na to że notebooki są że tak powiem bardziej przystosowane
do dziwnych warunków pracy (oczywiście z wykluczeniem deszczu czy pracy pod
wodą :))