Re: przegrzewanie się dysku w notebooku?

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 17:38:05 MET

MacKozer wrote:
> Nic nie mówi, bo jej nie ma.
> Jest to notebook z drugiej ręki - czyli używany
Moj tez jest z drugiej reki a posiada intrukcje obslugi. Z tresci posta
nie wynikalo ze jej nia ma.

> Trochę bez sensu uwaga (jak wszystkie z resztą).
Skoro taki madrala jestes to po co na grupie pytasz?
> Notebooki czy laptopy to komputery przenośne
> nie koniecznie do zastosowań na biurku.
niekoniecznie.
Ale na ten przyklad moj komputer owszem jest przenosny, ale instrukcja
obslugi wskzauje, ze powinien pracowac zawsze na twardej, plaskiej
powierzchni. Ergo - nie dziwi mnie nagrzewanie na kolanach.

A mozna bylo sprecyzowac ;-)

WL