Re: SE w radeonach

Autor: Daniel 'CormaC' Bartosik <cormac82WYTNIJ_TO_at_o2.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 18:38:21 MET

Tomek[TK] wrote:

> Czepiajac sie to jednak ma troche racji :) SE zazwyczaj kojarzy sie ze
> Special Edition, czyli czegos zwykle lepszego.

No mnie akurat kojarzy sie raczej z Second Edition, a to juz wcale nie
implikuje produktu z wyzszej polki. Poza tym jak ktos kupuje produkt w
ciemno nie zasiegnawszy opinii i nie porownawszy z innymi, to juz jego
problem, ze cos sobie zinterpretowal nie tak, jak nalezalo.

--
:: Daniel "CormaC" Bartosik :: "When you kill a man you're a murderer ::
:                           ::  Kill many, and you're a conqueror      :