Re: dwa systemy

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 18:32:55 MET

MadMan napisał:

> Wyjaśnij mi tylko, po co Ci aż 2 Linuxy? Chodzi o to, że 1 do
> używania, a 2 do nauki?

Sorki, że tak późno odpowiadam. Gdzieś mi się wątek zagubił.
Oczywiście jest dokładnie tak jak mówisz: Mandrake sobie grzecznie
siedzi, trochę na nim pracuję, czasami testuję jakieś bzdurne
programiki, czasem gram w taką kosmiczną strzelaninę (nie pamiętam
nazwy ;). A na Debianie testuję różne dziwne rzeczy, np.
konfigurację samby, ftp-a, dhcp, sendmaila i takie tam.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)