Zasilacz (stary sie zepsul, mam na oku nowy - czy dobry?)

Autor: GIBOL <pgportal_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 18:40:00 MET

Co sądzicie o tym zasilaczu? ^^^

Mam stary no name ale cos się w nim zepsuło, po kupieniu nowej karty
graficznej pochodził 2 mce i chyba padł.
Mowię chyba bo padł ale nie do końca. Gdy mam włożoną nowa kartę zaraz po
uruchomieniu system się wyłącza,
a przy starej karcie mozna pracowac (tylko dysk, cd romy odłączone) tylko w
systemie. Włączenie jakiejś gry powoduje wyłączenie kompa!
+12 V wacha sie w granicach 10.98 v - 11.38 v (to raczej zle prawda ?) a
+3.3v ok 3.17v (tez chyba zamalo ?)
Więc chciałem zadać pytanie. Czy to sie da naprawić czy moge spokojne złoma
wyrzucić ?

Konfiguracja kompa:

Pr : celeronek 1.7
Pł Gł : MSI 845e max
Karta grafiki (nowa) : Gibabyte GF FX 5700 128mb
Karta grafiki (stara) : Gibabyte Riva model 64 32mb
dysk twardy : samsung 80 gb
768 mb ram
wiatrak na procek standard
2 cd romy
innych dodatkowych elementów(diodki wiatraczki i takie tam duperele) brak